Blog Archive

27 June 2017

Nöyryyttä ja voimaa


29. marraskuuta 2015Nöyryyttä ja voimaa
Tässä on Kristuksen todellinen nöyryys ja täydellinen voima - näytetään!
Tämä osoittaa, että Hän yksin kaikessa luomistyössä on ainutlaatuinen, ja hänelle annettiin ainoa välittäjän paikka Jumalan ja ihmiskunnan välille - kuten hän teki meille, mitä emme voineet koskaan tehdä itsellemme.Lukekaa ja pidä huolta, sillä kuten on löydetty - Matt. 4: 4 (NIV)
4) Jeesus vastasi: "Se on kirjoitettu: 'Ihminen ei saa elää yksin leivällä, vaan jokaisesta sanasta, joka tulee Jumalan suulta.' Matthew 4: 4: 4 Mutta hän vastasi ja sanoi: se on kirjoitettu.

Mainittu ja mainittu viitekehys on
 
(Mooseksen kirja 8: 3) tavalla, joka viittasi siihen, mikä on yleistä ja tavallista juutalaisten kanssa, ja sitä on usein noudatettava talmudialaisissa kirjoituksissa; Jotka, kun he tuottavat jonkin pyhien kirjoitusten, sanovat (bytkd), "niin kuin se on kirjoitettu".
Tämän pyhien kirjoitusten merkitys on; Kuten ruumis elää leipää, niin sielu elää Jumalan sanalla ja evankeliumin opit; Vaikka tämä onkin totuus: tai että ihminen elää kuuliaisesti Jumalan käskyille. Koska, kuten lupaus israelilaisille on erämaassa, ja sitten Kanaanin maassa! Jumala kuitenkin täyttää ihmisen nälkä ja tukee ja säilyttää elämäänsä ei ole sidottu vain leipään ja voi käyttää muita keinoja, jotta hän voi tehdä mitä tahansa hän haluaa vastata näihin päätyihin. Tässä tapauksessa sademassa mannaa taivaasta, joka mainitaan mainitussa kohdassa; Ja siksi ei ollut mitään mahdollisuutta muuttaa asioiden luonnetta, muuttaa kivet leipään. Koska tämä ei ollut niin ehdottoman välttämätöntä ihmisen elämän ylläpitämiselle, sillä sitä ei voitu pitää ilman sitä.
Herramme ilmaisee täten hänen voimakas uskonsa ja luottamuksensa Jumalaan - Hänen Isäänsä, että hän pystyi tukemaan häntä ja tekisi sen, vaikkakin erämaassa ja toimituksen heikkona; Jolloin hän voitti tämän Saatanan kiusauksen. Kristus tässä ja muutamat seuraavat viittaukset todistavat ja luo pyhien kirjoitusten auktoriteetin; Ja vaikka hän oli täynnä Pyhää Henkeä, mikä tekee heistä sen käyttäytymisen sääntö. Tätä olisi noudatettava niitä vastaan, jotka kieltävät Pyhät kirjoitukset olevan ainoa uskon ja käytännön sääntö; Samaan aikaan huomauttaa meille turvallisin ja paras tapa vastustaa Saatanan kiusauksia; Nimittäin soveltamalla ja käyttämällä Jumalan sanaa.-----------------------------------------Luke 23: 9 9 Ja hän kysyi häneltä monta sanoen, mutta hän ei vastannut hänelle mitään.Jeesuksen kieltäytyminen puolustautumista kohtaan osoittaa vain nöyryytensä, mutta Hänen pidättäytymisensä viemästä Hänen vihansa ihmistä vastaan, joka järjetöntä taputti ystävänsä, joka oli suurin vanhan testamentin profeetoista (Mt 11,11), osoittaa myös nöyrän luonteensa .
Kristuksen nöyryyden ja kuuliaisuuden vuoksi Isä antoi hänelle nimen, joka on kaikkien nimien yläpuolella taivaassa, maan päällä ja maan alla.
Ei ole mitään vapautusta kenellekään tai mitään tulemasta Jeesuksen herruuden alle. Hän on Herran ALL.
Jeesusta ei ole pelkästään ylennetty jokaisen "olennon" yläpuolella, jolla on nimi, mutta Hän on myös ylpeä ylivoimaisesti minkä tahansa muun, mikä voidaan nimittää. Jos voit laittaa nimen siihen, Jeesus on sen yläpuolella. Sairaus, köyhyys, masennus, viha - kaikki on pakattava polvi Jeesuksen herruuteen.Jokainen miesten, enkelien ja demonien polvi kumartuu ja tunnustaa, että Jeesus on Herra.
Kaikki Ne, jotka ovat kieltäneet Hänen olemassaolonsa, kumartavat palvonnassa.
Ne, jotka ovat viettäneet elantonsa kiihottaen Hänen auktoriteettinsä, vievät lopulta alistumaan.

Jokainen kaikenikäisten ihminen lopulta kumartaa ja palvelee Jeesusta. Jos me polvistamme polvea Herralle nyt, meillä on ihanaa elämää täällä maan päällä ja ikuisuus hänen siunauksissaan tämän jälkeen.
Ne, jotka kieltävät Hänen oikeutetun vaatimuksensa elämässään, kärsivät siitä tässä ja myös seuraavassa. Heidän on vielä keulettava polviansa Hänen valtaansa, joten ei ole mitään hyötyä ja kaikkea menettävää, jos he kieltäytyvät tekemästä Jeesuksesta elämänsä Herraa.
Kotelo suljettu!
Aamen!

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular