Blog Archive

27 June 2017

Jumala puhuu sisäiselle henkilöllemme (henki)


Jumala puhuu sisäiselle henkilöllemme (henki)
Armo ja armo on annettava - heitä ei koskaan voida ansaita!
Joh. 10: 2-3
 
"Mutta se, joka kulkee ovesta, on lampaiden paimen, hänelle portti avataan, ja lampaat kuulevat äänensä. Hän kutsuu omat lampaansa nimeksi ja vie heidät ulos."
JOHN 10: 1-21
** Jumala puhuu sisäiselle henkilöllemme (henki)
Tämä jake lupaa kaikille, jotka ovat Jumalan lampaita, että he eivät vain voi, vaan että he tekevät, kuulevat Hänen äänensä. Monet syntyneet ihmiset epäilevät tämän lausunnon totuutta heidän kokemuksensa perusteella. He eivät usko heidän kuulevan Jumalan ääntä. Jumalan sana on kuitenkin totta - ei meidän kokemuksemme.

Harmoninen, mitä tämä jae sanoo ja mitä kokemuksemme sanovat, että se on uusi, uudestaan ​​syntynyt henki, joka kuulee Jumalan äänen. Vaikka Jumala on puhunut ja silti puhuu ääneen ääneen, hyvin harvat ihmiset kokevat sen. Jumala puhuu meidän sisäiselle henkilölle (henki) ja sisäinen ihminen kuulee Häntä.


 
Ongelma syntyy, kun emme ole herkkiä henkimoillemme tai hallitsemme sitä, vaan olemme kävelyä mielemme turhamaisuuteen. Raamattu kutsuu tätä kulkemaan lihassa Hengen sijasta(Gal. 5: 16-18).

Henkilö on henki, sielu ja ruumis. Meidän henkemme ovat yhtä täydellisiä kuin he koskaan ovat taivaassa. Jos aiomme muuttaa ajattelumme niin, että uskomme, mitä Jumala sanoo Sanansa siitä, kuka olemme ja mitä meillä on, niin tämä hengen ja sielun välinen sopimus muodostaa enemmistön ja lihamme tulee kokemaan Jumalan elämän, joka on talletettu Meidän henkemme.

Rukous, Raamattututkimus, paasto, ystävyys jne. Ovat keinoja keskittää mielemme huomion pois tämän maailman äänestä ja takaisin Shepherdin äänelle, joka on jatkuvasti yhteydessä henkemme kanssa. Jos emme onnistu uudistamaan mielemme, voimme elää koko aikaa tällä maapallolla ilman kokemusta runsaasta elämästä, jonka Jeesus antoi meille.


 
Kuuntele ja kuulette hänen äänensä puhuvan teille tämän sanan kautta.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular