Blog Archive

29 June 2017

De ce Biserica?


De ce Biserica?
** Acest lucru a fost transmis de un prieten de mult timp dragă de azi!
De ce Biserica?
Dacă sunteți în viață spiritual, veți plăcea acest lucru!Dacă ești mort din punct de vedere spiritual, nu vei vrea să o citești.Dacă sunteți curios din punct de vedere spiritual, există încă speranță!======O biserică a scris o scrisoare către editorul unui ziar și sa plâns că nu are sens să mergeți la biserică în fiecare duminică.El a scris: "Am plecat de 30 de ani, iar în acel timp am auzit ceva de genul 3.000 de predici, dar pentru viața mea, nu-mi amintesc nici unul dintre ei.Deci, cred că îmi pierd vremea, predicatorii și preoții își pierd risipa prin a da predici ".
A apărut o controversă reală în coloana "Scrisori către editor".Mulțumit de încântarea editorului, a continuat timp de câteva săptămâni până când cineva scria acest lucru:
"Sunt căsătorit de aproape 30 de ani.În acea vreme soția mea a gătit aproximativ 32.000 de mese.Dar, pentru viața mea, nu-mi pot aminti întregul meniu pentru una din aceste mese.Dar știu asta: Toți m-au hrănit și mi-au dat puterea de care aveam nevoie pentru a-mi face munca.Dacă soția mea nu mi-ar fi dat aceste mese, eram fizic mort astăzi.De asemenea, dacă n-aș fi plecat la biserică pentru hrană, aș fi astăzi morți spiritual! "
Când ești NECESITĂȚI la nimic, Dumnezeu este PESTE la ceva!Credința vede invizibilul, crede incredibilul și primește imposibilul!Slavă Domnului pentru hrana noastră fizică și spirituală!
DACĂ NU VĂL VEDEȚI DUMNEZEU ÎN TOATE, NU VEDEAȚI DUMNEZEU LA TOATE!B. I. B. L. E. înseamnă pur și simplu Instrucțiuni de bază înainte de a părăsi Pământul!
===============
Când sunteți pe punctul de a transmite acest lucru altora, diavolul vă va descuraja.Deci, du-te! Transmiteți acest lucru oamenilor dragi pentru voi și DUMNEZEU DUMNEZEU.Prietenii buni sunt greu de găsit, mai greu de plecat și imposibil de uitat.-Autor necunoscut

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular