Blog Archive

24 June 2017

Ilmentää totuutta!


Ilmentää totuutta!
Nuoren miehen avoin kysymys:

 
Haluan myös kysyä, voisitteko rukoilla, että minä jakan Jumalan totuuden kenenkään kanssa milloin tahansa riippumatta lopputuloksesta.
Minulla on ollut vaikeuksia vain puhua Hänestä pelon vuoksi, mitä muut ihmiset ajattelisivat. Se on vaikeaa, olen vain kokeillut sitä avoimesti kerran, halusin tehdä sen, mutta samaan aikaan olin hyvin rajallinen, koska olin pitänyt itseni takaisin.

Vastaukseni:

Meillä kaikilla on samat rajoitukset tässä elämässä ja ihmisillä on oikeus vastata tai ei - vain heitä ei ole sinä!

Voit vain neuvoa tai neuvoa ihmisiä, joilla heillä on vielä vapaa valinta!
Aivan kuten Kristus teki Matteuksen 19: 16-22 (NKJV)
Jeesus opastaa rikas nuori viivailija
16 Ja katso, yksi tuli ja sanoi hänelle: "Hyvä opettaja, mikä on hyvää tehdä, jotta saisin iankaikkisen elämän?"
17 Niin hän sanoi hänelle: "Miksi te kutsut minua hyviksi? Kukaan ei ole hyvä, vaan yksi, eli Jumala Isä. Mutta jos haluatte liittyä elämään, pidä käskyt. "
18 Hän sanoi hänelle: "Kumman?"
Jeesus sanoi: "Älä murhata, älä tee aviorikosta, älä varastaa, älä anna väärää todistusta"
19 "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" ja "rakasta lähimmäistäsi sinäkin."
20 Nuori mies sanoi hänelle: "Kaikki, mitä olen pitänyt nuoruudestani. Mitä vielä minulla ei ole? "
21 Jeesus sanoi hänelle: "Jos haluat olla täydellinen, mene, myy mitä sinulla on ja anna köyhille, ja sinulla on aarre taivaissa; Ja tule, seuraa minua. "
22 Mutta kun nuori mies kuuli tämän sanoman, hän meni surulliseksi, sillä hänellä oli suuri omaisuutensa.



  
*** Täällä suurin osa ihmisistä on tänään - jahtaavat omaisuutta ja asioita sen sijaan, että he kunnioittaisivat Jumalaa elämässään! Aamen!

 

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular