Blog Archive

24 June 2017

Exprimarea adevărului!

Exprimarea adevărului!
O întrebare deschisă adresată de un tânăr:

 
De asemenea, vreau să vă întreb dacă vă puteți ruga să împărtășesc adevărul lui Dumnezeu cu oricine, oricând, indiferent de rezultatul.
Am avut probleme doar să vorbesc despre El din cauza fricii de ceea ce ar crede ceilalți. E greu, am încercat doar deschis o dată, am vrut să o fac, dar în același timp eram foarte limitat pentru că m-am ținut înapoi.

Răspunsul meu:

Toți suntem sub aceleași restricții în această viață și oamenii au dreptul să răspundă sau nu - depinde doar de ei, nu de tine!

Puteți doar să sfătuiți sau să consiliați persoanele pe care le au în continuare o alegere liberă!
Așa cum a făcut Hristos în Matei 19: 16-22 (NKJV)
Isus sfătuiește domnitorul bogat
16 Iată că unul a venit și ia zis: "Învățătorule Bine, ce bine să fac, ca să am viața veșnică?"
17 De aceea i -a zis: ,, De ce mă numești bine? Nimeni nu este bun decât Unul, adică Dumnezeu Tatăl. Dar dacă vrei să intri în viață, păzește poruncile. "
18 El i -a zis: ,, Cine? ``
Isus a spus: "Să nu ucizi", "să nu preacurvești", "nu vei fura", "nu vei da mărturie mincinoasă"
19 "Cinstește pe tatăl tău și pe mama ta" și "Îți vei iubi pe aproapele tău ca pe tine însuți".
20 Tânărul ia zis: "Toate aceste lucruri am păzit de la tinerețea mea. Ce mai lipsesc?
21 Isus ia zis: "Dacă vrei să fii desăvârșit, du-te, vinde ce ai și dă săracilor și vei avea o comoară în ceruri; Și vino, urmați-Mă. "
22 Dar când a auzit tânărul acel cuvânt, a plecat de durere, pentru că avea mari averi.



  
*** Aici se află majoritatea oamenilor - căutând posesiuni și lucruri în locul onorării lui Dumnezeu în viața lor! Amin!



 
Vor elabora mai mult pe blogul meu aici și pe Korner @ blogger.com de la kermit

Google Translate for Business:Translator ToolkitWebsite Translator

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular