Blog Archive

04 November 2017

Meillä on joka tapauksessa mahdollisuus






Meillä on joka tapauksessa mahdollisuus
Jeesus rukoilee kaikkien uskovien olevan yhtä sellaisia kuin Hän ja Isä ovat.

Tämä on paljon muutakin kuin mitä monet edistävät yhtenäisyytenä. Paavali halusi korinttilaisille, että "kaikki puhuvat samaa asiaa ja ettei teidän välillänne ole eroja, vaan että te tulette täysin yhteen samassa mielessä ja samassa tuomiossa" (1.Kor.1: 10). Tämä on Jumalan yhtenäisyyttä.

Tämä uskovien keskinäinen ykseys on, mitä Jeesus sanoi, aiheuttaisi maailman tietää, että Jeesus on Jumalan Poika. Tämä on kirkon suurin evankeliointityökalu. Ainoa tapa, jolla Kristuksen ruumis on yhtä kuin Isä ja Jeesus ovat Yksi on Jumalan rakkaus. Ei ole ihme, että Saatana yrittää saada uskovia menemään toistensa kurkkumääriin. Vietämme miljardeja dollareita vuodessa evankelioon televisiossa, radiossa, yleissopimuksissa ja ristiretkereissä, mutta maailma ei ole evankelioitu, koska Kristuksen ruumis ei ole rakastunut yhteen.

Uskovien joukossa on hyvin vähän yhtenäisyyttä tänään. Tämä on tapahtunut tuhansia vuosia, eikä sitä todennäköisesti ole kiinteä yön yli. Meidän on pyrittävä kohti yhtenäisyyttä, mutta emme saa olla ylpeitä ongelmasta. Kaikki kristityt ovat jo liittyneet toisiinsa Kristuksen ruumiin kautta, ja Jumala Isä näkee meidät kaikki lapsina. Kaikki kristityt jakautuvat ihmisen eikä Jumalan kautta. Lyhyellä ajanjaksolla kirkko sai yhtenäisyyden maan päällä. Riippumatta siitä, mitä riitaa ja jakautumista on tapahtunut, kaikki uskovat ovat edelleen yksi Kristuksessa ja elävät täydellisyydessä koko ikuisuudessa. Olemme nyt yksi Hengessä. Meidän täytyy vain kokea tämä yhtenäisyys täällä maan päällä.

"Sinun valtakuntasi tulee, sinun tahtosi tehdään maan päällä, kuten se on taivaassa" (Mt 6:10).

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular