Blog Archive

26 November 2017

Împărăția mea nu este din această lume



Împărăția mea nu este din această lume
Ioan 18:36 "Isus a răspuns: Împărăția Mea nu este din lumea aceasta; dacă Împărăția Mea ar fi din această lume, atunci lupta robului Meu ar fi fost ca să nu fiu eliberat Iudeilor, dar acum nu este Împărăția Mea de aici".
Ioan 18: 33-37
33. Atunci Pilat a intrat din nou la sediu, a chemat pe Isus și la întrebat: "Ești Regele Iudeilor?"
 
34 Isus a răspuns: "Cereți acest lucru pe cont propriu sau altora v-ați spus despre mine?"35 Pilat a răspuns: "Eu nu sunt un evreu, nu-i așa? Națiunea voastră și preoții cei mai de seamă v-au predat la mine. Ce ai facut?'
 
36 Isus a răspuns: "Împărăția Mea nu este din această lume. Dacă împărăția mea ar fi fost din această lume, urmașii mei s-ar fi luptat pentru a mă împiedica să fiu predat iudeilor. Dar așa cum este, împărăția mea nu este de aici.
 
37 Pilat l -a întrebat: ,, Deci tu ești împărat? `` Isus a răspuns: ,, Voi ziceți că Eu sînt împărat. Pentru aceasta, m-am născut și pentru aceasta am venit în lume pentru a mărturisi adevărul. Toată lumea care face parte din adevăr ascultă vocea mea.

 
-----

Împărăția lui Hristos este spirituală, în inimile oamenilor - nu fizice; prin urmare, lupta noastră ca creștini nu trebuie să fie cu arme carnale, ci cu arme spirituale (2 Corinteni 10: 3-5).
Forțele spirituale nu pot fi înfrânte cu arme umane.

Când suntem atacați pentru a face parte din Împărăția lui Hristos, trebuie să luptăm cu arme spirituale. Războiul nostru nu este împotriva oamenilor, ci împotriva puterilor spirituale care funcționează în spatele scenei prin oameni. Trebuie să ne dăm seama cine este dușmanul adevărat și să ne luptăm cu armele spirituale pe care Domnul ne-a dat-o.

Adesea credem că mânia va pune o persoană în locul lui. Dar "mânia omului nu lucrează neprihănirea lui Dumnezeu" (Iacov 1:20).Mânia manifestată împotriva oamenilor ne pune în mâna diavolului. Modul de a învinge puterile spirituale care vin împotriva noastră prin oameni este să întoarcem celălalt obraz (Matei 5:39).
 
Asta face ca demonii să fugă în groază.

Unul dintre principalele arme despre care vorbește apostolul Pavel este Evanghelia, care este Sabia Duhului (Cuvântul lui Dumnezeu). Este Cuvântul susținut de Duhul lui Dumnezeu care poate trage în jos și sfărâma fortărețele lui Satana.

Fiecare creștin este în război.

 
Există o luptă perpetuă împotriva Satanei și a regatului său, din care nu există "frunze" sau "evacuări".Vrăjmașul nostru merge ca un leu care răcnește, căutând pe cine poate să devoreze(1 Petru 5: 8). Cei care se împotrivesc diavolului îl vor vedea să fugă (Iacov 4: 7).

 
Singurii pe care îi devorează sunt cei care nu se luptă în mod activ împotriva lui.

AWMI.net
Acesta este ceea ce noi (voi) ar trebui să ia în considerare.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular