Blog Archive

25 November 2017

Kristus meissä!






Kristus meissä!
Kristuksen evankeliumin todellinen tarkoitus ja suunnitelma!
 
JOHN 18:20"Jeesus vastasi hänelle ja puhuin avoimesti maailmalle: minä olen aina opettanut synagogassa ja temppelissä, johon juutalaiset aina turvautuvat, ja salaa en ole sanonut mitään."

 
Jumalan totuudet ovat piilossa hänen lapsilleen, ei heiltä. Pyhä Henki on opastettu opettamaan meille kaikkia asioita (Joh. 14:26)

 
Jeesus lupaa Pyhää Henkeä... 25 Kaikki tämä olen puhunut teille, kun olen yhä kanssasi.26 Mutta julkisasiamies, Pyhä Henki, jonka Isä lähettää minun nimeeni, opettaa teille kaiken ja muistuttaa teitä kaikesta, mitä minä olen sanonut.
 
27 Rauhan minä lähden kanssasi; Annan sinulle rauhani. En anna sinulle kuin maailma antaa. Älä anna sydämesi levottomaksi; Älä pelkää.…

 
ja on antanut meille synnin, jotta me kaikki tietäisimme (1 Jn 2:20).

 
1 Joh. 2: 20-21.

 
Mutta sinulla on yhteys Pyhästä Hengestä -

 
Apostoli tässä jakeessa ilmeisesti aikoo sanoa, että hänellä ei ollut mitään pidättävyyttä niille, joille hän kirjoitti, että he luopuisivat ja saisivat epäuskoa uskonnolleen. Pyhän Hengen oli voideltu niin, että he ymmärsivät uskonnon todellisen luonteen ja voitiin odottaa luottavaisesti, että he jatkavat.Sana "unction" tai "voitelu"
Tai todistus, jonka uskovat, joille apostoli kirjoittaa, tietävät totuuden.

  
Meidän on vain sovitettava mikä on itse asiassa meidän.
** {Tässä on, missä monet ihmiset sekoittavat ja hämmentävät itseään antamalla maailman tahdon ryöstää heidän mielensä ja tuhota heidän todelliset uskomuksensa. (eli) valheita ja vääryydet ovat kuin elämässämme olevat rikkaruohot; he tulevat vielä, jos ette koskaan anna heidän ottaa tiettyä juuria; voit irrottaa ne huolella! }

Mitä Jumala toivoo Hänen Uuden testamentinsa pyhille tietää, etteivät Vanhan testamentin pyhät voineet tietää, mikä on
 
"Kristus teissä kirkkauden toivo".Messiaan tuleminen ennustettiin Vanhassa testamentissa, mutta ajatus, että Hän todella asuu meissä, oli kenenkään mielikuvituksen ulkopuolella.

Uudessa testamentissa kuitenkin on selvää, että Kristus, Pyhän Hengen kautta, ottaa pysyvän asuinpaikan kaikissa uskovissa. Tämä on hieno totuus, että jotkut eivät täysin ymmärrä. Salomo sanoi temppelin omistautumisessa: "Mutta Jumala todellakin asuu maan päällä?

 
Katso, taivas ja taivas eivät voi sisältää sinua; kuinka paljon tämä talo, jonka olen rakentanut? "
Voisimme sanoa: "Kuinka paljon tämä fyysinen ruumis?"
Tämä on todella mahtavaa!
Herran sitoutuminen asumaan meihin ja jättää meidät tai hylkää meidät
(Heb 13: 5), - Pidä elämäsi vapaina rahan rakkaudesta ja ole tyytyväinen siihen, mitä sinulla on, koska Jumala on sanonut: "En koskaan jätä sinua; en koskaan hylkää sinua. "
On otettava merkkinä Hänen suuresta rakkaudestaan ​​meille. Jos me jatkuvasti ajattelemme tätä ja sen kaikkia vaikutuksia, miten voisimme olla yksinäisiä tai lannistuneita?

 
Emme voineet! Masennus ja itsevarmuus lakkaisivat!
Miksi olisi väliä, mitä muut ajattelivat meistä, jos todella ymmärsimme, kuinka paljon Jeesus ajatteli meistä?
 
Meidän asenteemme ja pelkemme paljastavat, että tämä "Kristuksen meissä" ilmestyminen ei ole vakiintunut ilmoitus useimmissa kristityissä.Tämä jake kuitenkin tekee selväksi, että Isämme haluaa tehdä "tämän mysteerin kirkkauden rikkauden", joka on meille tiedossa.
** {Täällä on huolenaihe monille uskoville - heidän on ymmärrettävä, että Jumala; on antanut meille valinnanvapauden; syystä.
 
Meidän on käytettävä sitä toteuttaaksemme evankeliumin periaatteet elämässämme ja niiden ihmisten elämässä, jotka Hän on asettanut meidän tiellemme! }
Meidän kaikkien pitäisi etsiä suurempaa ilmoitusta tästä totuudesta.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular