Blog Archive

25 November 2017

Hristos în noi!



Hristos în noi!
Intenția reală și planul Evangheliei lui Hristos!
 
Ioan 18:20"Isus ia răspuns:" Am vorbit deschis lumii, am învățat vreodată în sinagogă și în templu, unde iudeii întorc întotdeauna și în secret nu am spus nimic ".

 
Adevărurile lui Dumnezeu sunt ascunse pentru copiii Săi, nu pentru ei. Duhul Sfânt a fost instruit să ne învețe toate lucrurile (Ioan 14:26)

 
Isus promite Duhul Sfânt... 25 Toate aceste lucruri ți-am vorbit în timp ce eu sunt încă cu tine.26 Dar Avocatul, Duhul Sfânt, pe care Tatăl îl va trimite în numele Meu, vă va învăța toate lucrurile și vă va aduce aminte de tot ce v-am spus.
 
27 Pace am plecat cu tine; Pacea mea vă dau. Nu vă dau așa cum dă lumea. Nu lăsați inimile voastre să fie tulburate; nu-ti fie frica.…

 
și ne-a dat o uniune pentru ca noi să cunoaștem toate lucrurile (1 Ioan 2:20).

 
1 Ioan 2: 20-21.

 
Dar aveți o legătură de la Duhul Sfânt -

 
Apostolul din acest verset intenționează în mod evident să spună că nu are nici o îndoială în privința celor cărora le-a scris că va aposta astfel și va aduce dezonoare religiei lor. Ei au fost atât de unsi de către Duhul Sfânt încât au înțeles adevărata natură a religiei și s-ar putea aștepta cu încredere că vor persevera.Cuvântul "unction" sau "ungerea"
Sau că mărturia pe care credincioșii, căreia îi scrie apostolul, cunoaște adevărul.

  
Trebuie doar să se potrivească ceea ce este de fapt al nostru.
** {Aici este locul unde mulți oameni se confundă și se confundă prin lăsarea voinței lumii să se strecoare în mintea lor și să distrugă credințele lor reale. (adică) minciunile și minciunile sunt ca buruienile vieții din mintea noastră; ei vin încă dacă nu-i lăsați niciodată să ia o rădăcină fermă; atunci le puteți respinge cu diligență! }

Ceea ce Dumnezeu dorește ca sfinții Săi din Noul Testament să știe că sfinții din Vechiul Testament nu știau, ceea ce este
 
"Hristos în tine nădejdea slavei".Venirea lui Mesia a fost prezisă în Vechiul Testament, dar ideea că El ar locui în noi de fapt a fost dincolo de imaginația cuiva.

Cu toate acestea, Noul Testament este clar că Hristos, prin Duhul Sfânt, preia reședința permanentă în toți credincioșii. Acesta este un adevăr minunat că unii nu reușesc să aprecieze pe deplin. Solomon a spus la dedicarea templului: "Dar Dumnezeu va locui cu adevărat pe pământ?

 
Iată, cerul și cerul cerului nu pot să te țină; cât mai puțin această casă pe care am construit-o?
Am putea spune: "Cat de putin mai putin acest corp fizic?"
Acest lucru este cu adevărat uimitor!
Angajamentul Domnului de a trăi în noi și nu ne lasă niciodată sau nu ne părăsim
(Evrei 13: 5) - Țineți-vă viața liberă de iubirea de bani și mulțumiți-vă cu ceea ce aveți, deoarece Dumnezeu a spus: "Nu vă voi lăsa niciodată; niciodată nu te voi părăsi. "
Trebuie să fie luată ca o indicație a iubirii Sale mari pentru noi. Dacă ne-am gândit continuu la acest lucru, cu toate implicațiile sale, cum am fi vreodată singuri sau descurajați?

 
Nu am putut! Depresiunea și auto-mila vor înceta!
De ce ar contează ce ne-au gândit ceilalți dacă am fi înțeles cu adevărat cât de mult ne-a crezut Isus despre noi?
 
Atitudinile și temerile noastre arată că această revelație a "lui Hristos în noi" nu este o revelație bine stabilită în majoritatea creștinilor.Cu toate acestea, acest verset clarifică faptul că Tatăl nostru dorește să facă "bogățiile slavei acestui mister" pe care ni l-au cunoscut.
** {Aici este o zonă de îngrijorare pentru mulți credincioși - ei trebuie să vină să înțeleagă că Dumnezeu; ne-a dat libertatea de alegere; pentru un motiv.
 
Trebuie să o folosim pentru a îndeplini principiile Evangheliei în viețile noastre și în viețile celor pe care El ni le-a așezat pe calea noastră! }
Cu toții ar trebui să căutăm o mai mare revelație a acestui adevăr.

Google Translate for Business:Translator ToolkitWebsite Translator

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular