Blog Archive

28 July 2017

III. Vihollisten hyökkäykset Jumalan tahtoa vastaan


III. Vihollisten hyökkäykset Jumalan tahtoa vastaan
A. Sananlaskujen 10:25 (suluissa lisätty) - "Kun myrsky [myrsky] kulkee, jumalaton onEi enää, mutta vanhurskaalla on ikuinen perusta. "
1. Vaikka on totta, jotkut myrskyt tulevat johtuen tottelemattomuudestamme ja jotkut siksiMuiden tottelemattomuudesta ja huonoista päätöksistä, Raamattu kertoo meille, että jotkut myrskytOvat vain suorat hyökkäykset Jumalan tahtoa vastaan ​​elämäämme meidäntottelevaisuus.
2. Älä ota huomioon, että myrsky on Jonah-myrsky, joka aiheutuu tottelemattomuudesta tai Paulin myrskystäJotka aiheutuvat muiden tottelemattomuudesta.
3. Jotkut myrskyt tulevat, koska teet oikein, teet mitä Jumala on sanonut, jaToimimalla Hänen sanaansa, ja myrsky on yksinkertaisesti hyökkäys tuota sanaa vastaan ​​(Mark. 4:17).
B. Opiskelijoiden myrsky - Mark. 4: 35-411. Jeesus antoi opetuslapsilleen ohjeen: "Siirtykäämme toiselle puolelle".
2. Opetuslapset tekivät juuri sitä, minkä Jeesus kehotti heitä tekemään - he olivat 100 prosenttiaJumalan tahto (Mark. 4:36).
3. Suurten myrskytuuli nousi ja vesi täytti veneensä.
4. Jeesus nukkui rauhassa ja hänen opetuslapsensa olivat kauhuissaan.
5. He vastasivat kaikki tähän sanomalla:a. "Herra, sinä et välitä meistä".b. "Olemme menettäneet, me kaikki kuolemme!"
6. Jeesus nousi ja nuhteli tuulta ja aallot ja kutsui opetuslapset uskoon.
7. Kun he tulivat toiselle puolelle, kun Jeesus oli opastanut heitä, he löysivät aSuuri palvelutehtävä - vapautus demoni miehille Gadara-Mikä paljastaa aivan sen syyn, että Saatana lähetti tämän myrskyn: Hän ei halunnut tätä miestäVapaana orjuudesta ja valvonnasta (Mark. 5: 1-20).
8. Opetuslapset joutuivat myrskyyn tekemällä täsmälleen mitä Jeesus kertoi heille tekemään.
9. Opiskelijat poistuvat tällaisista myrskyistä:a. Kieltäytyminen olettamasta Jumalaa ei välitä ja rakastaa sinua
b. Kieltäytyy hyväksymästä pahimmassa tapauksessa skenaariota lopullisena viranomaisena tässä tilanteessa
C. Hengellisen vallan harjoittaminen myrskyn yli
d. Ymmärtää, että myrskyn toisella puolella on hyviä palvelutehtäviä
IV. SisätilamyrskyjäA. Ps. 61: 2 - "Minä lopetan maan päältä sinusta, kun sydämeni onällikällä lyöty; Viekää minut kalliolle, joka on korkeampi kuin minä. "
B. Sananlaskut 12:25 - "Ahdistus ihmisen sydämessä aiheuttaa masennusta, mutta hyvä sanaTekee siitä iloa. "1. Jos olet masentunut ja alentunut sen sijaan, että se on kannustettu ja täynnä toivoa, se onKoska olet antanut ahdistusta täyttää mielesi ajatukset.
C. Filippiinien 4: 6-7 - "Älä ole huolissasi mitään, vaan kaikessa rukouksella ja anomuksella,Kiittäen, antakaa pyyntönne Jumalan tuntemaan; [7] ja Jumalan rauha,Joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelkoon sydämesi ja mielesi Kristuksen kauttaJeesus."
1. Ahdistus ja Jumalan rauha eivät voi olla yhtä aikaa.
2. Laita huolet Herralle.
3. Tee tarkkaavaisuus Hänelle, ei sinun ongelmallesi.
4. ylistävät häntä myrskyssä!

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular