Blog Archive

30 July 2017

GRACE ÎNCHEIATĂ


GRACE ÎNCHEIATĂ
LA CINEMATURA SINTEZILOR
De
John Bunyan

Baza de date © 2004 WORDsearch Corp

Grace abundă.
Concluzia


    
Din toate ispitele pe care le-am întâlnit vreodată în viața mea, pentru a pune la îndoială ființa lui Dumnezeu, iar adevărul Evangheliei Sale este cel mai rău și cel mai rău de purtat; Când vine ispita aceasta, mi-a luat brâul și mișcă temeliile de sub mine.
Oh, de multe ori m-am gandit la acel cuvant: "Sa-ti faci grija cu adevarul"; Și despre aceasta: "Când fundațiile sunt distruse, ce pot face cei drepți?"

    
Uneori, când, după ce am făcut păcatul, am căutat o osândă dureroasă din mâna lui Dumnezeu, chiar după ce am avut de la El descoperirea harului Său. Uneori, când m-am mângâiat, m-am numit un nebun pentru că m-am scufundat în necazuri. Și apoi, din nou, când am fost aruncată în jos, am crezut că nu aș fi înțelept să dau o astfel de mângâiere. Cu atât de multă putere și greutate am avut de-a face cu mine.

    
M-am întrebat foarte mult despre acest lucru, că deși Dumnezeu îmi vizitează sufletul cu o descoperire a Sinelui, niciodată atât de binecuvântată, totuși am descoperit din nou că astfel de ore mi-au urmat după aceea că am fost în spiritul meu plin de întuneric , Că nu puteam niciodată să conceapă ce a fost Dumnezeu și acea mângâiere cu care am fost împrospătată.

    
Am văzut uneori mai mult într-o linie a Bibliei decât puteam spune cum să stau în picioare, și totuși la un alt moment, întreaga Biblie mi-a fost la fel de uscată ca un băț; Sau mai degrabă, inima mea a fost atât de moartă și uscată pentru ea, încât nu am putut concepe cea mai mică dramă de răcoritoare, deși m-am uitat peste tot.

    
Din toate lacrimile, ele sunt cele mai bune care sunt făcute prin sângele lui Hristos; Și de toată bucuria, cea mai dulce, care este amestecată cu jale asupra lui Hristos. Oh! Este un lucru bun să fim în genunchi, cu Hristos în brațele noastre, înaintea lui Dumnezeu. Sper că știu ceva din aceste lucruri.

    
Am găsit până în ziua de azi șapte urâciuni în inima mea:(1) Înclinații spre necredință.
 
(2) Deodată să uităm dragostea și mila pe care Hristos o manifestă.
 
(3) Înclinarea la lucrările legii.
 
(4) Rătăciri și răceală în rugăciune.(5) Să uitați să urmăriți pentru care mă rog.(6) Apt să murmure, pentru că nu mai am și încă sunt gata să abuzez de ceea ce am.(7) Nu pot să fac niciunul din lucrurile pe care Dumnezeu mi le poruncește, dar corupțiile mele se vor înăbuși în ele însele: "Când voi face binele, răul va fi prezent cu mine".

    
Aceste lucruri pe care le văd și simt mereu, sunt afectate și asuprite; Totuși înțelepciunea lui Dumnezeu îi ordonă pentru binele meu.
 
(1) Mă fac să mă deranjez.(2) Mă împiedică să am încredere în inima mea.
 
(3) Ei mă conving asupra insuficienței unei neprihăniri inerente.(4) Mi-au arătat necesitatea de a zbura spre Isus.(5) Mă fac să mă rog să mă rog lui Dumnezeu.(6) Mi-au arătat nevoia să mă uit și să fiu treaz.(7) Și mă provoacă să mă uit la Dumnezeu, prin Hristos, să mă ajute și să mă conduc prin această lume.
Amin.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular