Blog Archive

17 May 2017

Kiedy spadły Domino z Objawienia

Kiedy spadły Domino z Objawienia
** "Nie możesz mówić Pisma raz lub dwa razy, a następnie spędzić następny tydzień skupiając się na swoich symptomach, w laboratoriach, w sprawozdaniu lekarza itp. To, na czym skupisz się, to co będziesz chodzić. **
Data: 2/19/2016 9:35:07 (15 min.) ... wyświetlono 474 razy
Uzdrowiony, gdy zginęły Domino Apokalipsy

"Moje dominujące emocje to strach. Choroba, która była w moim ciele, powoli zabija mnie od środka i nie mogłem nic na to poradzić.

Co sześć miesięcy Teresa Houghteling musiała sprawdzić badania krwi na każdym narządzie, aby sprawdzić, czy nadal funkcjonują prawidłowo. Cierpiała na śmiertelny i nieuleczalny zespół Sjögrena. Po kilku latach życia z chorobą stała się jej częścią, czymś, z czym musiała żyć. Przecież nie było tak źle, a leki pomogły.
Jasne, wiedziała, co Słowo Boże mówi o uzdrowieniu, ale w tym czasie nie była z nim.

Jednak wszystko się zmieniło w 2007 roku, kiedy Teresa spotkała się z Bogiem.
Ona poświęciła się do Niego i rozpoczęła nową podróż!Ale rzeczy nie tak wyglądały.

Ciała Teresy nie od razu przystąpiły do ​​transformacji, która miała miejsce w jej sercu. Jej fizyczne objawy pogorszyły się.

"W 2011 roku zdałem sobie sprawę, że w moim prawym ramieniu zdiagnozowano lupus, zwyrodnieniową chorobę tarczycy, wybrzuszoną tarczę i cielesny tunel", podziela Teresa.

"Emocje, które nastąpiły, były czystym zamieszaniem. Po prostu nie mogłem zrozumieć, że będę chora, kiedy chodziłem tak blisko z Panem ". Pytanie, dlaczego zaczęła dominować wiele jej myśli.

Pewnego dnia, leżąc na stole lekarza, zastanawiając się nad nową diagnozą lupu, Teresa usłyszała tę prostą odpowiedź na jej bolące pytanie: "Sin".

"W owym czasie pomyślałem, że to wszystko doprowadziło mnie do grzeszności mojej przeszłości"Przyznaje się do Teresy. "Pomyślałem, że na to zasłużyłem, a kiedy sądzisz, że na coś zasługujesz, to bardzo trudno walczyć z tym. Prawda była taka, że ​​Bóg już wybaczył mi wszystkie moje grzechy, ale ja jeszcze nie wybaczyłem sobie i cierpię jako formę kary. W tym momencie nie było walki we mnie.
Po prostu przyjąłem wszystko, co przyszło na mnie.

Ta walka nie pozostawała w Teresie w spokoju.
Nie było na długo zanim przyjaciele dali jej Andrew Wommack's You've Already Got It! nauczanie. W 2012 roku jej mąż, Patrick, rozpoczął pierwszy rok w Charis Bible College. Teresa zaplanowała rok później. "Zdecydowaliśmy się wziąć udział, ponieważ Ojciec nam powiedział - bez wątpienia!"

Spędzając dni siedzące pod Słowem Bożym, Teresa zaczęła rozumieć znaczenie wiedzy odkrywczej i jak bez tego słowa są bezsilni.
Nie można żyć z objawieniami innych, a Teresa widziała, że ​​potrzebuje własnego objawienia.
"Bóg stał się prawdziwą dla mnie, a Jego Słowo stało się MOIM słowem".
Kiedy czytam Pismo Święte, chciałbym umieścić w nim swoje imię, jakbym usłyszał, jak mówił do mnie osobiście.

Mój duch byłby poruszony i mogłem poczuć Słowo pracujące we mnie.
Zdałem sobie sprawę, że każde słowo w tej książce było obietnicą dla mnie i mogłem na to z całą pewnością!

"Pamiętam, że Andrew stwierdził, że jednym z powodów, dla których nie jesteśmy uzdrowieni, jest to, że nasze ciała fizyczne są dla nas bardziej realne niż nasz duchowy człowiek. A jeśli tylko udamy się do nasWierzyć w to, co jest prawdziwe w duchu więcej niż to, co jest prawdziwe w naturze, to co prawdziwe w duchowej stanie się prawdziwe w fizyce ".

Dla Teresy ta transformacja była już w drodze, gdyż wszystko, co medytowała przez ostatnie sześć miesięcy, miało miejsce w szkole Healing w marcu 2014 roku.

"Ktoś przemówił ze sceny, a od razu zaczęły spadać domino na objawienie, które otrzymałem. Mam to. Zacząłem mówić do chorób w moim ciele i mówić imwyjść. Zacząłem dziękować i chwaląc Boga, wiedząc, że to się stało "Kilka minut później usłyszałem, jak Ojciec mówi do mnie:" Jesteś uzdrowiony od czubka głowy do czubka palców, a będziesz chodził boskim zdrowiem "Byłem już przekonany, że zostałem uzdrowiony, ale to było wspaniałe potwierdzenie!"W drodze do domu usłyszałem, jak mówi:" Jeśli więc jesteś uzdrowiony, to nie obejmuje tarczycy? "

"Od 2001 roku byłem na leki na tarczycę, a to właśnie stało się częścią mnie. Nawet nie myślałem o mojej tarczycy, kiedy dowodziłem rzeczy z mojego ciała".


 Kiedy Teresa zastanawiała się nad tym, co się stanie za kilka dni po powstrzymaniu lekarstw, strach przedostawał się do głowy. Jednak Teresa postanowiła nie pozwolić, aby strach zdominował jej życie ponownie!

Wróciła do domu i zaczęła się modlić, prosząc o potwierdzenie, aby powstrzymać leki.

"Delikatnie przyniósł mi do książki Grega Mohra," The Healing Door ", gdzie mówi, że każda modlitwa wiary, każdy krok posłuszeństwa i każde spowiedź wywyższające prawdę ponad faktami to kolejna huśtawka miecza Ducha, który ostatecznie wyciąć Jestem całkowicie wolny od choroby i choroby.Mój 'nagły' przyjdzie. Bóg powiedział mi, że to był mój 'nagle', i to był ostatni dzień, kiedy wzięłam lek!

Podróż Teresy doprowadziła ją do miejsca pełnego zdrowia i wolności. Jednak będzie pierwszą osobą, która powie, że nie była to zmiana nocna.

"To był dla mnie proces. Miałem emocjonalne uzdrowienie, które miało miejsce przed fizycznym uzdrowieniem.
Rozmyślałem o Swoim Dniu i nocy. Studiowałem, czytałem i modliłem się. Stałem się tak skupiony na moim związku z Bogiem, że szczerze mówiąc nie mogłem powiedzieć, kiedy objawy zaczęły opuszczać moje ciało. To, co widziałem w fizyce, stało się nieistotne w świetle Słowa.

Teresa przykłada, jak konsekwencja jest kluczem do otrzymania od Boga. To, co robisz w codzienności, będzie determinować wynik twojego życia. "Nie możesz przemawiać Pismem raz lub dwa razy, a potem spędzisz następny tydzień skupiając się na swoich symptomach, laboratoriach, raportie lekarskim itp. To, na czym się skupiaj, to co będziesz chodzić.

"Wiem, jak się uzdrowiłem, a ja uzdrowiłem się Słowem Bożym. Wiem, że niezależnie od tego, co przychodzi mi drogą, Jego Słowo jest prawdziwe, a nikt nie będzie w stanie tego ode mnie ode mnie ".

Amen - może ci się zdarzyć!
***
Słowo Boże jest prawdziwe; Jeśli przeczytasz Biblię i weźmiesz ją za Wieczną Prawdę, która jest -

 
Będziesz miał prawdę wyłożoną przed tobą! Wtedy albo przyjdziesz, aby zaakceptować całą prawdę Pisma Świętego i mieć wielki budynek waszej wiary, albo też kontynuować upadek stanu swojego życia, jak to było!
Modlitwa może Cię prowadzić i prowadzić, jeśli jesteś szczery i prawy!



No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular