Blog Archive

17 May 2017

Când au dispărut Domino-urile Apocalipsei


Când au dispărut Domino-urile Apocalipsei
** "Nu poți să vorbești Scriptura o dată sau de două ori și apoi să petreci săptămâna viitoare concentrată pe simptomele tale, la laboratoare, la raportul medicului etc. Ceea ce te concentrezi este ceea ce vei intra. **
Data: 2/19/2016 9:35:07 PM (15 luni) ... vizualizate de 474 ori
Vindecat când Domino-urile Apocalipsei au dispărut

"Emoția mea dominantă era teama. Boala care era în corpul meu ma ucis încet din interior, și nu puteam să fac nimic despre asta.

La fiecare șase luni, Teresa Houghteling ar fi trebuit să verifice lucrul pe fiecare dintre organele sale pentru a vedea dacă acestea funcționează în mod corespunzător. Sufera de sindromul Sjögren mortal și incurabil. După ce a trăit cu boala de mai mulți ani, a devenit o parte din ea, ceva cu care tocmai trebuia să trăiască. La urma urmei, nu a fost atât de rău, iar medicamentul a ajutat.
Sigur, ea știa ce a spus Cuvântul lui Dumnezeu despre vindecare, dar ea nu mergea cu el exact atunci.

Cu toate acestea, toate s-au schimbat în 2007, când Teresa a avut o întâlnire cu Dumnezeu.
Ea sa redeschis la El și a început o nouă călătorie!Dar lucrurile nu au mers așa cum se aștepta.

Trupul lui Teresa nu sa aliniat imediat transformării care a avut loc în inima ei. Simptomele ei fizice s-au înrăutățit.

"În 2011, am fost diagnosticat cu lupus, afecțiuni degenerative ale discului în spate, un disc bombat și tunel carpian în brațul meu drept", împărtășește Teresa.

"Emoția care a urmat a fost o confuzie pură. Pur și simplu nu am putut înțelege că mă îmbolnăvesc când mergeam atât de îndeaproape cu Domnul. "Întrebarea de ce a început să domine multe dintre gândurile ei.

Într-o zi, întinzându-se pe masa doctorului, uitându-se la noul diagnostic al lupusului, Teresa a auzit acest simplu răspuns la întrebarea ei dureroasă: "Păcat".

"La vremea aceea, m-am gândit că însemna că eu am adus toate astea prin păcătoșenia trecutului meu"Admite Teresa. "Am crezut că merit, și când crezi că meriți ceva, este foarte greu să lupți împotriva ei. Adevărul a fost că Dumnezeu mi-a iertat deja de toate păcatele mele, dar nu m-am iertat încă și mi-am luat boala ca o formă de pedeapsă. Nu a fost nici o luptă în mine la acel moment.
Tocmai am acceptat ceea ce a venit la mine.

Această luptă nu se va întineri la Tereza pentru totdeauna.
Nu cu mult timp înainte ca niște prieteni să-i dea Andrew Wommack's You've Got It! predare. Apoi, în 2012, soțul ei, Patrick, și-a început primul an la Charis Bible College. Teresa sa înscris un an mai târziu. "Am decis să mergem pentru că Tatăl ne-a spus - fără îndoială despre asta!"

Petrece-i zilele petrecute sub Cuvântul lui Dumnezeu, Teresa a început să înțeleagă importanța cunoașterii revelației și cum cuvintele sunt fără putere fără ea.
Nu se poate trăi în revelația altora, iar Teresa a văzut că are nevoie de o revelație proprie.
"Dumnezeu mi-a devenit real, iar Cuvântul Lui a devenit Cuvântul Meu".
Când citesc Scriptura, aș pune numele meu în ea, ca și cum l-aș fi auzit vorbind cu mine personal.

Spiritul meu s-ar fi agitat și aș putea simți cu adevărat Cuvântul care lucra în interiorul meu.
Mi-am dat seama că fiecare cuvânt din acea carte a fost o promisiune pentru mine și am putut sta pe ea cu încredere!

"Îmi amintesc că Andrei a făcut afirmația că unul dintre motivele pentru care nu suntem vindecați este că corpurile noastre fizice sunt mai reale pentru noi decât omul nostru spiritual. Și dacă putem ajunge unde ne aflămCred ceea ce este adevărat în spiritual mai mult decât ceea ce este adevărat în natura, atunci ceea ce este adevărat în spiritual va deveni adevărat în fizică ".

Pentru Teresa, această transformare se desfășura bine, deoarece tot ceea ce ea meditează în ultimele șase luni a culminat la Școala de vindecare, în martie 2014.

"Cineva a vorbit un cuvânt de pe scenă, și imediat, domino-ul revelației pe care l-am primit tocmai a căzut. Am înțeles. Am început să vorbesc câte unul cu bolile din corpul meu și le-am spusa ieși. Am început să-l mulțumesc și să-l laud pe Dumnezeu, știind că a fost făcut. "Câteva minute mai târziu, am auzit Tatăl, spunându-mi:" Voi sunteți vindecați de la vârful capului până la vârful degetelor de la picioare și veți merge în sănătatea divină "Am fost deja convins că am fost vindecat, dar aceasta a fost o confirmare minunată!"În drum spre casă, l-am auzit spunându-i:" Deci, dacă sunteți vindecați, nu includeți glanda tiroidă? "

"Am fost pe medicamente pentru tiroida mea din 2001, și tocmai a devenit o parte din mine. Nu m-am gândit nici măcar la tiroidă când comandam lucruri din corpul meu".


 O medo tentou voltar para dentro enquanto Teresa pensava no que aconteceria dentro de poucos dias de parar a medicação. No entanto, Teresa decidiu não permitir que o medo de dominar a sua vida novamente!

Ela foi para casa e começou a orar, pedindo confirmação para parar a medicação.

"Ele gentilmente me levou ao livro de Greg Mohr, The Healing Door, onde diz que toda oração de fé, cada passo de obediência e toda confissão exaltando a verdade acima dos fatos é outro balanço da espada do Espírito que acabará cortando Completamente livre dessa doença e doença.Meu 'de repente' virá. Deus me disse que este era o meu "de repente", e que foi o último dia eu tomei meu remédio! "

A viagem de Teresa levou-a a um lugar de completa saúde e liberdade. No entanto, ela será a primeira a dizer-lhe que não foi uma mudança durante a noite.

"Foi um processo para mim. Eu tive cura emocional que aconteceu antes da cura física.
Eu meditei em Sua Palavra dia e noite. Estudei, li e rezei. Eu fiquei tão focado no meu relacionamento com Deus que eu honestamente não poderia dizer quando os sintomas começaram a deixar o meu corpo. O que eu podia ver no físico tornou-se insignificante à luz da Palavra. "

Teresa exemplifica como a coerência é a chave para receber de Deus. O que você faz no cotidiano determinará o resultado de sua vida. "Você não pode falar a Bíblia uma ou duas vezes e depois passar a próxima semana focada nos sintomas, nos laboratórios, no relatório do médico, etc. O que você se concentra é o que você vai entrar.

"Eu sei como fui curado, e fui curado pela Palavra de Deus. Sei que não importa o que venha pelo meu caminho, Sua Palavra é verdadeira, e ninguém jamais poderá tirar isso de mim. "

Amém - pode acontecer com você!
-benzóico.
A Palavra de Deus é Verdadeira; Se você ler a Bíblia e levá-la para a verdade eterna que é -

 
Você terá a verdade apresentada diante de você! Então você quer vir a aceitar toda a verdade das Escrituras e ter um grande edifício de sua Fé ou então continuar no estado caído de sua vida como tem sido!
A oração pode conduzir e guiar você, se você é sincero e verdadeiro!

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular