Blog Archive

18 May 2017

Când sună trâmbița Domnului și timpul nu va mai fi ...


Când sună trâmbița Domnului și timpul nu va mai fi ...
Pământul are emisii radio naturale*** Când sună trâmbița Domnului și timpul nu va mai fi ...{Am auzit asta de la tinerețe - este un imn despre sfârșitul timpului!}

Original Trinity Hymnal, # 727
Când sună trâmbița Domnului și nu va mai fi timp,Și dimineața se rupe, eternă, strălucitoare și corectă;Când cei mântuiți din pământ se vor aduna pe cealaltă țărm,Iar rola este chemată mai sus, voi fi acolo.
Când rola este invocată mai sus,Când rola este invocată mai sus,Când rola este invocată mai sus,Când se cheamă rola, voi fi acolo.
În acea dimineață strălucitoare și neclintită, când morții în Hristos se vor ridica,Iar gloria învierii lui se împărtășește;Când aleșii lui se vor aduna în casa lor dincolo de cer,Iar rola se cheamă mai sus, voi fi acolo.
Să lucrăm pentru Maestru din zori până când ne întoarcem soarele,Să vorbim despre toată dragostea și îngrijirea lui minunată;Atunci când toată viața se termină și lucrarea noastră pe pământ se face,Iar rola se cheamă mai sus, voi fi acolo.

  
***
Data: 6/28/2015 20:54: ... vizionat 522 ori31 MAI 2015
Când sună trâmbița Domnului și timpul nu va mai fi ...
Oameni - acesta este sfârșitul lumii așa cum o cunoaștem!Pregateste-te!
*** Isus ne-a spus că învierea noastră va avea loc la ZIUA ZIUA
Ioan 6:39Și aceasta este voința Tatălui, care ma trimis pe mine, că din tot ce mi-a dat nu voi pierde nimic, ci ar trebui să-l ridice din nou în ultima zi.
Ioan 6:40Și aceasta este voia Celui ce M'a trimes, ca oricine vede pe Fiul și crede în El, să aibă viața vecinică; și Eu îl voi învia în ziua de pe urmă.
Ioan 6:44Nici un om nu poate veni la mine, cu excepția faptului că Tatăl care ma trimis pe mine îl atrage; și îl voi ridica în ultima zi.
Ioan 6:54Cine mănâncă măcar carnea mea și bea sângele meu, are viața veșnică; Și îl voi ridica în ultima zi.
Ioan 11:24Martha ia spus: Știu că va învia din nou în înviere în ultima zi.------------------------------------------
În cartea finală a Noului Testament, cunoscută sub numele de Cartea Apocalipsei, se arată că îngerii sun trompete, însoțite de o varietate de plagă supranaturală de pe planeta Pământ.
Și acum, sunetele misterioase, inexplicabile pe cer, pe care unii le simt pentru a trompeta, sunt oameni care încurcă oameni din întreaga lume, inclusiv Statele Unite.
După cum relatează Daily Mail din Marea Britanie, "Sunând ca o trompetă sau un colectiv dintr-o secțiune de alamă a unei orchestre, o selecție de filme împușcate din Canada în Ucraina, prin SUA, Germania și Belarus arată ciudate călătorii deasupra noastră".
Obțineți detalii aprofundate despre exploziile angelice din trâmbițe, precum și despre prima și cea de-a doua înviere (da, există și oa doua), în acest bestseller cu autograf, care explică în detaliu ce se întâmplă în viitorul tău!
Numeroase videoclipuri sunt postate pe YouTube din locuri din întreaga lume, iar oamenii se întreabă exact ce provoacă fenomenul ciudat.Consultați videoclipul și auziți sunetul misterios pentru dvs.:Prima dată când sunetele au fost postate pe YouTube a fost din nou în 2008, în calitate de rezident al Homelului din Belarus, a făcut o înregistrare.
Mai târziu în acel an, un alt utilizator anonim a postat sunete "uimitoare" care au susținut că "nu au fost o farsă" ecouând printr-un cartier liniștit despre care se crede că este în America.
În iunie 2013, Kimberly Wookey de la Terrace, British Columbia, Canada, a prins prima dată sunetul și și-a continuat înregistrările până în data de 7 mai a acestui an.
Ca și raportul pe care îl vezi aici?
Înscrieți-vă pentru alerte gratuite de știri de la WND.com, rețeaua de știri independente a Americii.
---------------------------
Wookey a spus pe YouTube:
"În dimineața zilei de 29 august 2013, la ora 7:30 am fost trezit de aceste sunete.
"Am împușcat din pat realizând că erau aceleași sunete pe care le-am auzit înainte și am alergat în căutarea unei camere pentru a încerca să le capturez. Am ieșit în camera de zi pentru a-mi găsi fiul de șapte ani trezit și speriat întrebându-se ce se întâmplă. A spus că zgomotele i-au trezit și i-au scuturat fereastra.
"Am reușit să înregistrez trei clipuri care arată aproape cinci minute din aceste sunete ciudate. După ce sa terminat și m-am așezat la computer pentru a încărca videoclipul. După ce am verificat Facebook-ul, am observat că o mulțime de localnici au auzit din nou aceleași sunete, dar de această dată a fost mult mai răspândită.
"Nu am nici o idee despre aceste sunete, dar este destul de ciudat și mă bucur că am reușit să-i prind de data asta și să împărtășesc ceea ce am auzit. Sunetele au fost auzite din nou pe 8 septembrie, la ora 6:30, până acum, am confirmat rapoartele că au fost auzite de la oraș la lac, la 25 km distanță. "Wookey este sceptic că sunetele sunt cauzate de ceva neamenajat.
"Eu personal nu cred că are o legătură religioasă și nici nu cred că este vorba de străini, elevii de clasă, trenurile, construcțiile etc.", a menționat ea. "Cred că ar putea fi un fenomen geofizic."


 Sunetul a fost, de asemenea, capturat la Kiev, în Ucraina, în august 2011, cu un martor ocular care spunea: "Sunetul a fost extrem de tare, cu unii 30-40 km de la înregistrare, de asemenea, auzind-o în alte orașe. A fost în știri cu ancheta cu specialiști și oameni de știință, dar nu există încă nicio explicație exactă. "Unii care au auzit acest fenomen s-au confruntat cu coșmaruri severe câteva zile după aceea.
Aaron Traylor din Montana este printre ei, care a spus după înregistrarea sunetului pe 18 februarie 2012:Am avut coșmaruri vii încă de când am postat sunetele foarte ciudate, ciudate, pe care Missoula le-a vorbit și privind spre cer; Îngrozitor, groaznic.Soția mea ma trezit dintr-un vis aseară, unde spune că țipu ca și cum nu ma mai auzit niciodată să țipe.
---------------------------
I-am luat pe fiica mea pentru exercițiul zilnic împreună cu câinele meu. Am început să aud sunetele de la începutul micului nostru aventură și când am auzit prima dată câinele meu mi-a lăsat urechile în sus și fiica mea sa oprit pe urmele ei.Sunetul ăsta era identic cu cel pe care l-am înregistrat mai târziu și a durat atât de mult.De când am urmărit acest fenomen de sunete ciudate la nivel mondial de ceva timp, întregul lucru "Sfârșitul lumii" mi-a izbucnit instantaneu în cap.Și dacă asta ar fi unul din sunetele astea?
Am avut telefonul gata să capturez următorul telefon doar pentru caz. Destul de sigur, cinci minute mai târziu, sunetul sa întors.
Traylor nu crede că zgomotul are legătură cu modurile de transport, cum ar fi trenurile sau avioanele.
"Sistemul feroviar Missoula este o fiară foarte puternică și imprevizibilă. Trenurile care leagă încărcăturile lor de alții sunt un sunet foarte familiar pentru localnici. Câștiguri puternice și scânteiere pot fi auzite de la aproape 10 mile depărtare în orice moment dat pe parcursul zilei ", a spus el.
"Totuși, acest lucru nu explică sunetul care se aude la începutul înregistrării. Am locuit în acest cartier timp de aproape patru ani și am auzit tot felul de avioane venind și plecând deasupra capului și pe pistă. N-am mai auzit niciodată un avion care să sune așa.
"Cartierul meu este foarte liniștit și am fost la aproximativ trei blocuri distanță de orice intersecție ocupată în timpul incidentului. Nu pot spune că am auzit vreodată un automobil de orice fel cu un fel de zgomot.
-------------------
În 2012, câțiva oameni aflați într-o parcare din Allen, Texas au auzit sunetele, unul comentând: "Este ciudat, nu am auzit niciodată așa ceva".
La Universitatea din Oklahoma, cercetătorul geolog David Deming scrie despre un fenomen numit "Hum" - "un sunet misterios și care nu poate fi detectat, care se aude în anumite locuri din întreaga lume cu două până la zece la sută din populație".
Deming a scris în Journal of Scientific Exploration că posibilele surse ale lui Hum ar putea fi transmisii telefonice și "aeronave operate de US Navy în scopul comunicațiilor submarine".
NASA a declarat că Planeta Pământ are "emisii radio naturale", explicând: "Dacă oamenii ar avea antene radio în locul urechilor, am auzit o simfonie remarcabilă de zgomote ciudate provenind de pe planeta noastră. Oamenii de știință îi numesc "tweeks", "whistlers" și "spheriști".
"Sună ca muzică de fundal dintr-un film fictiv de știință-ficțiune, dar asta nu este science fiction. Emisiile naturale ale emisiilor naturale ale pământului sunt reale și, deși nu suntem în cea mai mare parte conștienți de ele, ele se află mereu în jurul nostru.
----------------------
Unele alte teorii discutate includ:Sunetul unui shofar (corn de berbec), șlefuirea plăcilor tectonice ale pământului, presiunea atmosferică, lucrările de construcție, străinii spațiului, armamentul secret al cerului, cum ar fi Programul de Cercetare Aurorală Activă de înaltă frecvență sau HAARP și, bineînțeles, activitățile De îngeri.
În toată Cartea Apocalipsei, apostolul Ioan, care scria pe insula Patmos pe Marea Egee, a descris vocile îngerilor, care au sunat ca trâmbițe.

"După aceea m-am uitat și, iată, o ușă a fost deschisă în ceruri; și prima voce pe care am auzit-o era ca o trâmbiță care vorbea cu mine; Care a spus: Veniți aici și vă voi arăta lucrurile care trebuie să fie de acum înainte "(Apocalipsa 4: 1)
Capitolul al optulea din Apocalipsa notează șapte îngeri care au sunetul a șapte trâmbițe, iar când se întâmplă, evenimente dezastruoase se desfășoară, incluzând o treime din toată viața plantelor verzi de pe Pământ, o treime din mare devenind sânge și roiuri de lăcuste date Puterea scorpionilor.Apostolul Pavel a descris învierea credincioșilor morți în Isus ca să apară la "ultima" explozie a trâmbițelor.
"Iată, vă voi arăta un mister; Noi nu vom dormi cu toții, dar vom fi toți schimbați, într-o clipă, în clipea unui ochi, la ultima trompă; căci trâmbița va suna, iar morții vor învia neștiutori și vom fi schimbați ". (1 Corinteni 15: 51-52)

Citiți mai multe la http://www.wnd.com/2015/05/whats-causing-mystery-trumpet-blasts-in-sky/#TvB8Xp12frsUBMT7.99

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular