Blog Archive

30 October 2017

** Iloitse Herrassa aina.



** Iloitse Herrassa aina.


Joh 16:33 "Nämä, mitä minä olen puhunut teille, että minussa olisi rauha.
Maailmassa sinulla on ahdistusta, mutta ole hyvä piru; Olen voittanut maailman. "

Maailma kokee iloa ja onnea suorassa suhteessa olosuhteisiinsa.
Huonot olosuhteet aiheuttavat masennusta ja surua, kun taas hyvät olosuhteet tuottavat iloa ja rauhaa. Se on orjuutta eikä kristittyjen tarvitse olla kyse. Ilomme ei ole riippuvainen asioista vaan pikemminkin Jeesuksen Kristuksen henkilöstä. Hän on meidän rauha ja ilo.

Näin voimme hyödyntää tätä iloa ja rauhaa ahdistuksen keskellä on saada mielemme ja sydämemme pysymään edellä olevilla asioilla, eikä tämän maan asioista. Jumalan näkymättömät asiat ovat iankaikkisia, kun taas näkyvät ongelmat maan päällä ovat vain väliaikaisia. Kaikki tämän elämän ongelmat kasvavat hyvin hämäräksi, kun vertaamme niitä Jumalan kirkkauteen, joka on meidän Jeesuksen kautta.

Voimme iloita Herrasta aina (Fil 4: 4), koska ilonpito on toiminta, ei reaktio ympäristöömme. Ilo on Jumalan lahja, joka annettiin meille pelastuksessa. Se asetettiin uudestaan ​​syntyvään henkeemme, eikä se vaihtele tai vähene; se on vakio. Herra on asettanut iloa sisälle ja meidän on "tehtävä se" valitsemalla totella tätä käskyä pyhissä kirjoituksissa.

Meitä käskenyt iloita "Herrasta". Monet ihmiset eivät koe todellista iloa, koska heidän ilonsa on heidän olosuhteissaan. Toisin sanoen he odottavat ilahduttavan, kun elämässään olevat asiat menevät hyvin, ja niin ei tapahdu kovin usein. Meidän pitäisi "iloita Herralta aina".

Tämä tarkoittaa, että meidän pitäisi iloita siitä, kuka on Herra ja mitä hän on tehnyt meille. Hän ei koskaan muutu (Heb 13: 8), ja hänen armonsa ja myötätunto ovat uusia joka aamu (Lam. 3: 22-23).
AWMI.net

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular