Blog Archive

23 August 2017

Hoekom is jy geroep?


Die koste om Great Things te doen
 
Hoekom is jy geroep?
======================
   
Ons Hemelse Vader wil nie net kerke vul met mense wat net sit en niks doen nie. Sy begeerte is dat hulle kom om die wil van die almagtige god te doen.
 
Dit is nie genoeg om eenvoudig te glo sonder om iets te doen nie; Ons moet glo en dan begin om iets te doen! Om geloof in aksie te stel!
Mat 7:21Nie almal wat vir My sê nie, "Here, Here", sal in die Koninkryk van die Hemel ingaan,Maar hy wat die wil van my Vader in die hemel doen.
Alles wat ons in die kerk ontvang, is bedoel om ons te wys om in die wêreld te kan wees.Wanneer ons gevoed word, moet ons uitreik na ander. Die wil van die Vader is om die mense na Jesus te wys, om na Hom te kyk, in Hom te glo en dus die ewige lewe te hê. Nie 'n lewe vir onsself nie, maar vir die hele wêreld om gered te word deur die Evangelie van Christus!
Mat 6: 9-109) Bid dus op hierdie manier: Ons Vader n Hemel, Geheilig wees u Naam.10) U koninkryk kom, U wil sal op die aarde geskied soos in die hemel.
Die betekenis van die Koninkryk wat Jesus openbaar, is die eerste om te leer en die Naam van die Vader te respekteer, dan tweede om te roep vir Sy Koninkryk om te kom!Dit is die uitvind oor hoe die Koninkryk geregtigheid, vrede en vreugde is, dan sal ons sy wil hier op die aarde kan doen!Dit is moeilik of onmoontlik om Sy Wil te doen as ons nie Sy geregtigheid, vrede en vreugde het nie. Dit is hoekom Jesus vir ons gesê het om Hom te verhef en vir Sy Koninkryk hier op aarde te roep. Want wanneer die Koninkryk van God hier op die aarde is, is die taak om Sy wil te doen, maklik vir ons.
Lukas 22:42
 
En sê: Vader, as dit U wil is, neem hierdie beker weg van My, maar nie My wil nie, maar u s'n word gedoen.
Jesus is ons voorbeeld, al het Hy sy persoonlike wil gehad, het Hy dit aan die Vader voorgelê. Die wil van die Vader het sy volmaaktheid in Christus onderdanig lewe gevind.Daarom moet ons dit belangrik vind om ons wil te onderwerp aan die van ons hemelse Vader, sodat ons volmaaktheid in onsself kan vind. Dit is waar die woorde "Die tot self" ontstaan ​​het.
Want wanneer jy wil, is sterk in ons lewe, word die Vader se Wil minder. Maar wanneer God se wil sterk in ons lewe is, word ons minder. Spandeer dus tyd saam met Jesus en laat Hom jou gees en siel met Sy wil voed. Laat Hom in gedagte hou met Sy wil. Hoe meer tyd jy saam met Hom spandeer, hoe meer sal sy wil sterk word in ons gebed.So lei Sy wil ons tot die doel van perfekte onderdanigheid aan ons Hemelse Vader!
Hebreërs 10: 9-109) Toe sê Hy: Kyk, ek het gekom om U wil te doen, o God. Hy neem die eerste wet weg om die tweede te vestig, die wil van die Vader.10) Daardeur sal ons geheilig word deur die offer van die liggaam van Jesus Christus eens en vir altyd.
Almal is geroep om volgens die wet te lewe, maar nou in Jesus word almal nou geroep om te lewe volgens die voorbeeld van Sy volmaakte wil. Die tweede (die wil van die Vader) het deur Christus genadig geword, wat sy volmaakte wil is. Die Vader se volmaakte wil was dat sy eniggebore Seun (Jesus) aan die kruis sou sterf en die wêreld red en dan was die eerste wet vir ons om te lewe volgens Sy wil, wat ons die Here Jesus in ons wil neem. Leef en leef deur hom!
Matteus 12:50Want elkeen wat die wil van my Vader in die Hemel doen, is my broer en suster en moeder. "
Markus 3:35Want elkeen wat die wil van God doen, is my broer en my suster en moeder. "
Jesus het gekom om ons te verenig met die Hemelse Vader. Dat ons almal een kan word, Hom dien, Sy woord gehoor en Sy woord behou. Hy het gekom dat ons saam kan dien in eenheid en eenheid. Daarom het ons een geword by God as ons Hom in ons lewens ontvang.

  
===============
** Het jy al die roeping aanvaar?
Boodskap van: {pp 45 tot pp48}Geloof om die dooies op te wek
 
Deur Surprise SitholeGepubliseer deur: MOW Books
 
Posbus 212204Columbia SC 29221-2204
www.MountainOfWorship.com3de druk 2008

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular