Blog Archive

29 December 2017

Його Слово Чудесними.


Його Слово Чудесними.

Марка 16:20 "І вони вийшли, і проповідували скрізь, де Господь працював із ними, і підтверджуючи слово з наступними ознаками. Амінь".

Господь підтвердив проповідь Свого Слова чудесами. Якби Ісусу та першому столітті християни потребували Слово, яке підтвердилося чудесним (Євр. 2: 4, НКР)
4 Бог також свідчить як з ознаками, так і чудесами, з різними чудесами та дарами Духа Святого за власною волею?

 
Тоді ми повинні робити те ж саме. Немає жодного Писання, яке говорить про те, що ці чудесні ознаки померли.

Деякі люди тлумачили "те, що є досконалим" в 1 Коринфянам 13: 10-12, (NKJV)
10 А коли прийшло те, що є досконалим, то те, що частково, зникне.
11 Коли я був дитиною, я говорив як дитина, я зрозумів, як дитина, я думала, як дитина; але коли я став чоловіком, я відкинув дитячі речі.
12 Бо тепер ми бачимо в дзеркалі, мовчки, а потім обличчям до обличчя. Тепер я знаю частково, але тоді я буду знати так, як мені відомо. - як повна Біблія. Це змусило їх повірити, що дари Духа перестали.
Хоча Слово Боже є досконалим (Пс 19: 7), це не "досконала річ", про яку йдеться тут.
1 Коринтян 13: 8 каже, що мови припиниться, але цього не станеться
"Той, що є досконалим, прийшов".

У 1 Коринтянам 13:12, Павло каже: «Коли прийде все, що є досконалим, ми побачимося обличчям до обличчя». Це говорить про те, щоб побачити Господа обличчям до обличчя, а не туманно, як через темне скло, як зараз. Деякі можуть стверджувати, що це говорить символічно, а не буквально обличчям до обличчя.

 
Але наступне порівняння в цьому вірші говорить про те, що тоді, "коли іде, що є досконалим, прийде", ми будемо знати все, навіть як нам відомо. Інший спосіб це тлумачити не може, крім як опис того, коли ми будемо стояти перед Господом після цього життя. Тоді ми будемо обличчям до обличчя і знаємо все, навіть як і нам відомі.

Вірш вісім каже, що в той час пророцтва провалюються, язики припиняються, знання зникне.
Це говорить про наступне життя, або про нові небеса та землю, тому що однією з ознак кінцевих часів є те, що знання зростатимуть (Дан 12: 4).

Отже, "те, що є досконалим", про який говорить Павло, не може бути Біблією. Це має бути або наше прославлене тіло, або Ісус при Його другому приході.Так чи інакше, ці вірші вказують, що до того, "що іде, що прийшло," язики та пророцтво залишиться. Вони як і раніше є дійсними подарунками, і навіть сьогодні це є Божа воля супроводжувати проповіді Свого Слова чудесами.


 
AWMI.net

No comments:

Post a Comment

Featured Post

The most powerful message ever preached in past 50 years !

 AWMI.com  **  The most powerful message ever preached in past 50 years !  10 Reasons It's Better to Have the Holy Spirit ...

Popular